<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6692639541270171878\x26blogName\x3d%E2%99%A5c0rnett0+l0ve%E2%99%A5\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://littlebabyboo-kynasakinah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://littlebabyboo-kynasakinah.blogspot.com/\x26vt\x3d-8598210544158583430', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=3054107564476057249&blogName=url.blogspot.com&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Kyna L'vans Official
ATTENTION Blog ini 100% hak milik KYNA SAKINAH . Anda dilarang untuk menggunakan bahasa kasar . Be nice ! thank you :D






Cinta VS Suka
Tuesday, June 5, 2012

Hello guys ! Harini Kyna nak bagi tau 1 Tips . Erk ? Ni pun tips erk ? Pon moleh lah . ;3
Nampak tak TITTLE kat atas tu ? Kayy , harini Kyna nak share tentang CINTA VS SUKA .
Mehh sini tengok mehh . Haha . LOL .



Di hadapan orang yang kita CINTA , hati kita akan berdegup kencang.
TAPI....
Di hadapan orang yang kita SUKA , hati kita akan gembira.



Jikalau kita melihat di dalam mata orang yang kita CINTA , kita akan kaku.
TAPI....
Jikalau kita melihat ke dalam anak mata orang yang kita SUKA , kita akan tersenyum.



Di depan orang yang kita CINTA , lidah kelu untuk berkata-kata.
TAPI....
Di depan orang yang kita SUKA , lidah bebas berkata apa sahaja.



Di depan orang yang kita CINTA , kita jadi malu.
TAPI....
Di depan orang yang kita SUKA , kita akan tunjukkan diri kita yang sebenar.



Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita CINTAI.
TAPI....
Kita selalu merenung mata orang yang kita SUKA.


Bila orang yang kita CINTA menangis , kita akan turut menangis.
TAPI....
Bila orang yang kita SUKA menangis , kita akan turut membuat dia gembira.



Di depan orang yang kita CINTA , musim sentiasa berbunga-bunga.
TAPI....
Di depan orang yang kita SUKA , musim itu cuma berangin sahaja.


Di depan orang yang kita CINTA , kita akan takut berterus terang kerana terlalu bimbang si dia akan tergores.
TAPI....
Di depan orang yang kita SUKA , kita terlalu mudah untuk berterus terang kerana kita yakin terus terang itu paling baik untuk menjaga keharmonian perhubungan kamu dan si dia.


Perasaan CINTA bermula dari mata.
TAPI....
Perasaan SUKA bermula dari telinga.

Jadi , jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka , umpama kita membuang telinga kita . Tapi jika kita cuba menutup mata , cinta berbuah menjadi air mata.



Itu je yang Kyna nak share kan pada harini . Thanks for reading . Love you all guys ! Assalamualaikum . :D

writtern @11:44 PM